09 Ocak 2020

,

Vatan


“Müslümanlık adına İran’daki hareket zararlı olmuştur.” [Fethullah Gülen]
“Asil Muhammedî İslam mustazafların, tarihin eziyet görmüşlerinin, savaşımcı ariflerin İslam’ıdır. […] Amerikancı İslam ise kapitalistlerin ve müstekbirlerin, tasasız müreffehlerin ve münafıkların, rahat ve fırsat talepçilerinin İslam’ıdır!” [Ruhullah Humeyni]
● ● ●


Vatan
Vatan! Vatan! Bana bi bak.
Nerede olsam, yabancı bir gök altında
Her zaman seninle oldum.
Beni sorarsan iyiyim, biliyorsun.
Masallar ve üzüntüler içinden geliyorum,
Kıyısız denizlerinin üstünde kanat çaldım
Ve sen kükredin ve kaynadın
Dalgaların yükseklere gitti.
Zirvelerde olduğun günler unutulmasın
Şimdi yaralı sırtımda bir hançer varsa
Direniyorsam veya yıkıldıysam
Hepsi senin için, senin yolunda.
Aşk ordusu yola çıkmış
Tutkusu tesirli, harı var
Kalbini aç
Karanlıkları söken şarkısı dünyanın dört bir yanından duyuluyor.
Duyulmamış bu şarkıyı ben kanımla okudum
Vatan vatan sen sonsuza dek yeşil kalmalısın.
Güzel bahçenin üstünden uçan göçmen bi kuşum ben
Sise yakalanmış uzaklıklara uçuyorum.

0 Yorum: