06 Aralık 2016

,

Milyonlar Nerede?


Milyonlar nerede,
Nerede Arap milleti,
Nerede Arap’ın gazabı, itibarı,
Nerede Arap’ın şerefi?
Nerede milyonlar?
Nerede?

Zenginlerin çocukları keyif çatıyor,
Milyonlar çile çekiyor.
Göğsüme bir makineli dayanmış
Paşalarsa uyuyor
Bizimse hâlâ evimiz yok.
Ekranlarda ordular
Ama silâhlar çürüyor depolarda.

Devrim gerçek insanlara ihtiyaç duyar.
Parayla satın alınamaz asla.
Bir milletin devrimi yapılıyor
Ellerdeki taşlarla.
Tanklara meydan okuyorlar.
Genci yaşlısı lütufta bulunmuyor
Görevini ifa ediyor.

O kaburganın içindeki kudret
Tankların kudretinden daha büyük.

Allah bizimle,
Siyonistlerden daha güçlü ve kudretliyiz.
Assalar da öldürseler de
Toprağa gömseler de
Ülkem asla diz çökmeyecek.

Kanımdaki kızıllık
Ekşi limon bahçelerini suluyor.
Esaretle mücadelemizde teslim olmayacağız,
Zerre gevşemeyeceğiz.

Yardım istedim yüz milyonlarca insandan
Ses çıkmadı.
Gece yatıp uyuyorlar,
Olan biten umurlarında değil.
Şerefleri ayaklar altında,
Yurdum boş ve ıssız,
Onlarınsa paraları ve evlatları var.
Unuttular beni.
Bilmiyorlar başıma gelenleri.
Hapishanede doğdum ben.

Ordularını göndersinler diyorum
Ama duymuyorlar sesimi.
Bize seçim yap dediler, biz acı olanı seçtik.
Her şeyin bedelini biliyoruz.
Onlarda ağır toplar, kimyasal silâhlar,
Bizde sapan ve bıçak.

Yaralarımızı kanatan,
Arapların birlik olmaması.
Fedakâr ananın kalbi kırık,
Yaşlıların gözleri iki çeşme.
Masum çocuklar öldürülüyor,
Kundaktaki bebekler can veriyor.
Çadırını toplayan mülteci
Merak ediyor nereye gideceğini.

Sizse doldurdunuz kasalarınızı,
Unuttunuz Yermük Savaşı’nı.
Birleşince coşkun akan sel olacağız.
Büyük bir ordumuz,
Bir tek bayrağımız olsa
Mazlumlar zafere uzanacak.

Hakikat biziz, biziz devrim.
Onlarsa fil sahipleri
Hakikat ve devrim, birbiri ardı sıra uçan
iki ebabil.

Onlara taş atmalısın
Balçıkla yoğrulmuş taşlar fırlatmalısın
Bunu bil.

Asla diz çökme, işgalcinin önünde
Asla itaat etme ona.
Hileleri tükendi.

O kaburganın içindeki kudret
Tankların kudretinden daha büyük.

Hepimiz yitip gitsek bile
Ya zaman, sen yaz
Ülkemize ihanet etmediğimizi.

Devrim imanımız, kutsal menzilimiz.
Bir milletin devrimi yapılıyor
Ellerdeki taşlarla.
O millet ki tanklara meydan okuyor.

Söz: Ali Kilani
Müzik: Abdullah Muhammed Mansur

0 Yorum: