07 Haziran 2020

,

Vasiyet

Vasiyetimdir.

Ben Neyil Fuhsi oğlu Hümeyd oğlu Ebu Manyar oğlu Abdusselam Hümeyd oğlu Muhammed oğlu Muammer Kaddafi, yemin ederim ki Allah’tan başka ilah yoktur ve Muhammed O’nun elçisidir, Allah’ın selamı O’nun üzerine olsun. Müslüman olarak öleceğime yemin ediyorum.

Öldürülürsem İslamî usullere göre, öldüğümde, bedenim yıkanmadan önce üzerimde bulunanlarla birlikte Sirte mezarlığında ailemin ve akrabalarımın yanına gömülmek istiyorum.

Ben öldükten sonra aileme, bilhassa kadınlara ve çocuklara iyi davranılsın. Libya halkı, kimliğini, elde ettiği başarıları, tarihini, atalarının ve kahramanlarının geride bıraktığı onurlu imajı korumalıdır. Libya halkı, özgür ve iyi insanlarının fedakârlıklarla kurduğu şeyleri başkalarına teslim etmemelidir.

Destekçilerime direnişi sürdürmeleri, bugün, yarın ve her daim Libya’ya saldıran yabancılarla dövüşmeleri çağrısında bulunuyorum.

Dünyanın özgür insanları bilsinler ki kişisel güvenliğimizi sağlamak ve hayatımızı sürdürmek için pazarlık edebilir, davamızı satabilirdik. Bunun için birçok teklif de aldık ama biz, görevimize ve onurumuza dair bir nişane olarak kavgaya öncülük etmeyi seçtik.

En kısa sürede muzaffer olamasak da biz gelecek kuşaklara, milleti korumayı seçmenin onurlu bir adım olduğu, onu satmanın ise başkaları ne derse desin, tarihin her daim hatırlayacağı en büyük ihanet olacağı konusunda bir ders vereceğiz.

Muammer Kaddafi
23 Ekim 2011
Kaynak

0 Yorum: